Ο καφές πρωινού θα ωθήσει την επαγρύπνησή σας το πρωί; Η νέα έρευνα δήλωσε ότι ο μύθος του καφέ πρωινού είναι μόνο μια «αντιστροφή των συμπτωμάτων απόσυρσης στο caffeine'".

Η κατανάλωση του καφέ είτε το πρωί είτε σε οποιοδήποτε μέρος της ημέρας μπορεί να είναι ευεργετική και επίσης ασύμφορη. Υπάρχουν μύθοι για την κατανάλωση του καφέ το πρωί. Λέγεται ότι μπορεί κάνοντας καθενός που πίνει τον καφέ στην επιφυλακή παραμονής πρωινού. Υπάρχουν επίσης πρόσφατες μελέτες για την κατανάλωση του καφέ όπως τη δήλωση ότι μπορεί να εκδώσει τα αντιοξειδωτικοους στο σώμα και άλλες πιό θεραπευτικές ιδιότητες.

Σε μια πρόσφατη μελέτη στο πανεπιστήμιο της Γεωργίας στην Αθήνα, οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι δύο φλιτζάνια του καφέ το πρωί θα κόψουν τον προκληθε'ντα πόνο μυών άσκησης στο μισό. Αυτό σημαίνει ότι είναι καλύτερο να πιωθούν μερικά φλιτζάνια του καφέ μετά από να επιλύσει. Οι ερευνητές του πανεπιστημίου της Γεωργίας, αφ' ενός, μελέτησαν και εξέτασαν εννέα γυναίκες κολλεγίων και τους δόθηκε το ψευδοφάρμακο ή η καφεΐνη 24 μέχρι 48 ώρες μετά από να κάνουν την αποκαλούμενη «εκκεντρική άσκησή τους». Η ένταση της εκκεντρικής άσκησης εστιάζει των γυναικών quadriceps ή τους μυς μηρών έτσι ώστε θα αρχίσει το soreness στις εν λόγω περιοχές. Το αποτέλεσμα της μελέτης έδειξε ότι το συστατικό καφεΐνης του καφέ ήταν αποτελεσματικότερο στην ανακούφιση του πόνου που επήλθε καθώς αυτές οι γυναίκες άσκησαν σκληρότερα. Οι γυναίκες που ήπιαν τον καφέ για μια ώρα πριν από τη δύσκολη άσκηση δοκιμής είχαν περίπου 48 τοις εκατό λιγότερος πόνος σε σύγκριση με τις γυναίκες που πήραν το ψευδοφάρμακο. Αυτό είναι επίσης ενώ οι γυναίκες που ήπιαν τον καφέ πριν από τη λιγότερο δύσκολη άσκηση δοκιμής είχαν περίπου 26 τοις εκατό λιγότερος πόνος σε σύγκριση με τις γυναίκες που πήραν το ψευδοφάρμακο.

Η αποκαλούμενη «εκκεντρική άσκηση» συναντιέται όταν δημιουργούν οι σκελετικοί μυ'ες μια δύναμη μόλις. Ένα παράδειγμα τότε είναι που του φλιτζανιού του καφέ χαμηλώνουν από το στοματικό unto του προσώπου τον πίνακα. Κατά συνέπεια, ο μυς brachia δικέφαλων μυών ενεργεί εκκεντρικά. Αυτή η μελέτη μπορεί πραγματικά να βελτιώσει τη ζωή των προσώπων που δοκιμάζουν τον πόνο σκελετικών μυών αφότου συμμετέχονται σε μια ασυνήθιστη, εκκεντρικά προκατειλημμένη μορφή της άσκησης.

Μια άλλη μελέτη για τον καφέ και τους ομοίους πρωινού είναι ο μύθος ότι ο πίνοντας καφές το πρωί θα σας καταστήσει άγρυπνους. Οι ερευνητές του πανεπιστημίου του Μπρίστολ ανακάλυψαν ότι η καφεΐνη δεν κάνει οποιαδήποτε μεμονωμένη επιφυλακή. Αυτό είναι ακόμα κι αν διευκολύνει οποιων δήποτε

συμπτώματα απόσυρσης ολονύκτια. Μια παρουσίαση στη βρετανική διάσκεψη διατροφής έδειξε ότι οι άνθρωποι που απέφυγαν τον καφέ θα πάρουν τελικά έναν «βόμβο» από την καφεΐνη.

Εντούτοις, η βρετανική ένωση καφέ επίσης δήλωσε ότι οι κανονικοί πότες του καφέ πραγματικά αισθάνθηκαν άγρυπνοι. Εκείνοι που πίνουν το συνηθισμένο καφέ πρωινού τους λένε ότι τους καθιστά άγρυπνους ή επιτρέπει σε τους για να μην αισθανθεί νυσταλέους άλλα. Συν, εάν έχασαν το συνηθισμένο καφέ πρωινού τους, θα αισθάνονταν ληθαργικοί ή αργόστροφοι και είναι ανίκανοι να συνεχίσουν να κάνουν τις καθημερινές ρουτίνες τους.

Κατά συνέπεια, οι ερευνητές από το Μπρίστολ αναθεώρησαν τις προηγούμενες μελέτες της καφεΐνης και των αποτελεσμάτων του και ήρθαν σε αντίθεση με τη δήλωση της βρετανικής ένωσης καφέ. Οι ερευνητές του Μπρίστολ ανακάλυψαν ότι ο καφές αντιδρά στα ήπια συμπτώματα απόσυρσης της καφεΐνης που οι άνθρωποι δοκιμάζουν δεδομένου ότι δεν πήραν τον καφέ ολονυκτίς. Επομένως, δεν είναι οι συνήθεις πότες καφέ το πρωί άλλη επιφυλακή όπως συγκρίνει με εκείνους που δεν ήπιαν ποτέ τον καφέ. Ο βιολογικός ψυχολόγος ονόμασε τον καθηγητή Peter Rogers, που οδήγησε το Μπρίστολ που η πανεπιστημιακή έρευνα, είπε στο BBC ότι αισθανόμαστε άγρυπνοι το πρωί όταν είμαστε imbibe καφεΐνη αλλά αυτό μόνο λόγω της αντίδρασης των συμπτωμάτων απόσυρσης. Έτσι, η επαγρύπνηση που οι συνήθεις πότες καφέ πρωινού δοκιμάζουν είναι η κατάσταση «να επιστρέψει σε κανονικό» παρά «επάνω από το κανονικό κράτος» που οι περισσότεροι από μας υπέθεσαν με τον καφέ.

Ένα μέλος της βρετανικής ένωσης καφέ που ονομάστηκε το Ζωή Wheeldon δήλωσε ότι η έρευνα ήταν «ενδιαφέρουσα» αν και υπήρξαν δύο πλευρές σε κάθε συζήτηση και ότι η σημαντική επιστημονική ένδειξη έχει αποδείξει ότι η μέτρια κατανάλωση καφέ όπως τέσσερα μέχρι πέντε φλυτζάνια ημερησίως είναι ασφαλέστερη και μπορεί ακόμη και να παρέχει τα συμφέροντα αποτελέσματα στην απόδοση και την επαγρύπνηση. Αυτό ισχύει, ακόμη και με τους συνήθεις πότες καφέ.

Εκτός από το μύθο για τον καφέ πρωινού, υπάρχουν επίσης υποδεδειγμένα οφέλη στη λήψη της καφεΐνης. Κάποιο είναι το γεγονός ότι αποτρέπει τη «γνωστική πτώση». Αυτό είναι περισσότερος εκ μέρους των ηλικιωμένων. Αν και είναι καλύτερο να πιουν τα αφαιρεσμένα την καφεΐνη ποτά, ο καφές μπορεί να βοηθήσει να ωθήσει τη γνώση καθώς γινόμαστε παλαιότεροι.

Κατά συνέπεια, υπάρχουν επίσης καταστρεπτικά αποτελέσματα στη μακροπρόθεσμη χρήση του καφέ. Τα καλά παραδείγματα είναι ασθένειες όπως την απώλεια των μεταλλευμάτων και της υπογλυκαιμίας πυκνότητας κόκκαλων. Εν γένει, η κατανάλωση του συνηθισμένου καφέ πρωινού είναι ένας τέλειος τρόπος να αρχιστεί η ημέρα, ειδικά εάν χρησιμοποιείστε στην κατοχή του ενός αλλά παίρνετε τη σημείωση ότι με τα σημειωμένα μειονεκτήματα, ο καφές στο σύστημά σας επίσης έχει αποδείξει τα πλεονεκτήματα.

Πηγή άρθρου: http://www.discoveryarticles.com/authors/2839/David-H.-Urmann

Ετικέττες άρθρου: ο κόκκινος καφές πρωινού κουπών καφέ πρωινού sox πουλιών καφέ πρωινού καφέ καλημέρας μεταφορτώνει